Drukomat.pl
Infografika

Mamy 96% zadowolonych Klientów.

napisany przez Magda 16 września 2015 24 Komentarze

Satysfakcja ze współpracy i lojalność wobec marki – to dwa główne aspekty, które analizowano poprzez badanie Klientów drukomat.pl. Agencja badawcza Inquisio.research sprawdziła grupę 600 losowo wybranych agencji reklamowych, Klientów naszego portalu. Zobaczcie jakie obszary cenią najbardziej odbiorcy naszych usług. Podpowiemy tylko, że notowania mamy bardzo wysokie.

022_badanie_satysfakcji

Może także zainteresować Cię

24 Komentarze

Bartosz 16 września 2015 at 14:16

W pełni się zgadzam z wynikami ankiety!

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 14:26

Dziękujemy! Miło, że potwierdzacie 🙂

Odpowiedz
Smart Guy 16 września 2015 at 14:16

Pełna profeska. Gratuluję wyniku. Na szczęście kiedyś znalazłem drukomat i zostanę z Wami na długo 😉

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 14:25

Dziękujemy! Na szczęście 🙂

Odpowiedz
Zdzichu 16 września 2015 at 14:24

Potwierdzam, dzwonili i wypełniałem ankietę. Jak wygląda sprawa z zgłoszonymi potrzebami co do rozbudowy asortymentu produktów, np nadruk selektywny nadający połysk lub wypukłość?

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 14:35

Dziękujemy 🙂 Wszystkie sugestie i uwagi Klientów są jeszcze analizowane. Sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe produkty, udogodnienia i funkcjonalności na portalu. Szczegółowych informacji udzielę Panu mailowo. Pozdrawiam!

Odpowiedz
Były klient 16 września 2015 at 14:24

Ojjj chyba ktoś mocno w górę zaokrąglał wyniki tych badań. Nie pod każdym względem ale przynajmniej w połowie wyników na pewno nie uzyskali Państwo takiego zadowolenia. Chociażby obsługa klienta wymaga zdecydowanej poprawy i na pewno wielu byłych klientów potwierdzi moje słowa.

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 14:49

Dziękuję za komentarz. Zapewniam Pana, że wyniki badań są oryginalne, nie jest naszym celem ich zaokrąglanie w górę, ponieważ cenimy szczerość i prawdomówność w relacjach z Klientami. Bardzo mi przykro, że miał Pan złe doświadczenia z działem obsługi, tym bardziej, że bardzo staramy się spełniać wszystkie oczekiwania Klientów i przede wszystkim pomagać. Zachęcam Pana, aby dać nam drugą szansę, może wtedy zmieni Pan swój nick z „były klient” na „aktualny klient”. Byłoby nam bardzo miło. Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz
Zdzichu 16 września 2015 at 15:19

Co ty gadasz, dziewczyny zawsze są na czacie i nie zdarzyło mi się aby coś się nie udało załatwić. Nawet technicy przed wysyłką do druku czasem maila napisali bo coś było nie tak z projektem.
Raz jak drukowałem zaproszenia dla klienta, a logo miałem w corelu, to po przerzuceniu do illustratora zniknęły kropki nad i, napisali pytanie, czy nie zapomniałem ich dodać. Wcale nie musieli tego robić wg. regulaminu, bo za chwilę bym zamawiał jeszcze raz na mój koszt, a drukomat wyszedłby na tym tylko na plus.

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 15:29

Panie Zdzisławie, dziękujemy! To pewnie był Anatol 🙂

Odpowiedz
tomasz 16 września 2015 at 15:06

Wszystko OK, dobry kontakt, miła obsług.
Mam jednak zastrzeżenie, może to drobiazg ale moja lokalna drukarnia ( droga, leniwa i ciągle marudzą) dostarczała mi wizytówki na papierze 350g i był naprawdę sztywne. Z Drukomatu zamówiłem 1000 również na gramaturze 350 a gięły się pod palcami jak 250g.Klient wziął, ale marudził. Teraz mam problem bo szykuje mi się zamówienie na ponad 3 tyś wizytówek ( duża firma) i obawiam się ze znowu dostanę po głowie. Jakie są Wasze opinie koleżanki i koledzy?

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 15:45

Panie Tomku, dziękuję za komentarz. Kreda 350 g i wszystkie pozostałe papiery pochodzą od sprawdzonych i solidnych dostawców. Aby nie obawiał się Pan o jakość papieru przy kolejnym zamówieniu proponuję skorzystać z naszego wzornika. Odezwę się do Pana mailowo, aby kontynuować rozmowę.

Odpowiedz
Roman 16 września 2015 at 15:12

I ja potwierdzam – również przeprowadzono ze mną ankietę. A i bez niej każdego dnia niemal dostaję potwierdzenie Waszego profesjonalizmu i szybkości … a jeśli nawet czasem zdarzy się jakieś małe „ale” to wszystko zostaje rozwiązane w mgnieniu oka i bardzo pozytywnie. A obsługa? Bez zarzutu – zawsze miło, zawsze na czas, zawsze z uśmiechem. Pozdrowienia dla całego Drukomatu!

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 15:17

Panie Romanie dziękujemy, wow! Pana komentarz – made my day 🙂

Odpowiedz
Roman 16 września 2015 at 16:15

Aaaa i jeszcze jedno – gdyby nie Pan Anatol o którym wspomniano kilka wpisów wyżej – niektóre projekty zawierały by „bugi” szpecące całość pracy – a Pan Anatol – zupełnie bezinteresownie – czujny i niezawodny! Dla Niego specjalne podziękowania ode mnie. I pamiętajmy że zupełnie nie musiał tego robić a jednak… a odnosząc się do wpisu o czacie – odkąd jestem z Drukomatem – czat zawsze online i zawsze mam odpowiedzi natychmiast – bez zarzutu – i zawsze jest rozwiązanie każdego problemu – a to ceni się najbardziej że nie ma rzeczy niemożliwych…

Odpowiedz
Magda 16 września 2015 at 16:22

Panie Romanie, dziękujemy za zaangażowanie i bardzo miłe słowa. Racja, nie ma rzeczy niemożliwych 🙂 Pozdrowienia od Anatola!

Odpowiedz
Albin 16 września 2015 at 22:41

I ja się dołączam do podziękowań dla weryfikatorów – znajdują takie cuda, że czapki z głów! Poza tym cenię Wasze podejście do produktów niesystemowych, w pełni profesjonalne (w tym uzasadnione odmowy). Jeśli mogę się do czegoś przyczepić, to niezbyt bezpieczne zapakowanie wydruków, 2 razy musiałem za to rabatować klientów. I jedna uwaga do tego badania opinii – gość dzwoniący zapewniał o góra 10-12 minutach, a męczył prawie pół godziny.

Odpowiedz
Magda 17 września 2015 at 13:00

Panie Albinie, dziękujemy za przyłączenie się do rozmowy i cierpliwość podczas badania. Czapki z głów za komentarz 🙂 Pakowanie – to bardzo ważny temat, na bieżąco reagujemy i poprawiamy jakość tego obszaru, aby nasi Klienci mieli po prostu ten temat z głowy. Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz
Ania 16 września 2015 at 22:55

Co do konkurencyjności to w zależności od produktu. Bo konkurencja też ma swoje perełki, podobnie jak Wy 🙂 Ale co do obsługi całościowo, czyli jakość, terminowość, obsługa biura, zaangażowanie grafików – również pozdrawiam Pana Anatola – i przede wszystkim podejście do ewentualnych reklamacji – to to działa wzorowo. Pozdrawiam i do usłyszenia!

Odpowiedz
Magda 17 września 2015 at 09:40

Pani Aniu, bardzo dziękujemy! Taki komentarz to perełka, pozdrawiam 🙂

Odpowiedz
Lena 17 września 2015 at 09:59

Myślę,że warto tu wspomnieć również o pracy i zaangażowaniu tych wszystkich „malućkich” ludzi z produkcji, bez nich nie byłoby tego wszystkiego… Brawo dla NICH i dla Was 😉 Pozdrawiam

Odpowiedz
Magda 17 września 2015 at 13:01

Pani Leno, brawo za Pani komentarz 🙂 Przekażę dyrektorowi produkcji miłe słowa. Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz
Grzegorz 16 marca 2016 at 19:29

Witam serdecznie,
Proponowałbym podnieść poziom infografik. Nie wypada liderowi… 😉
Całość jest przedstawiona bardzo monotonnie i nudno… nic się nie dzieje, a przecież chwalicie się bardzo dobrymi wynikami 😉
http://graphicriver.net/category/infographics
Dalszych sukcesów życzę,
Pozdrawiam,
G.

Odpowiedz
Magda 17 marca 2016 at 08:46

Witaj Grzegorzu, dziękuję za komentarz i link 😉 Fakt, od lidera wymaga się najwięcej. Właśnie tworzymy infografikę do nowych wyników badań satysfakcji. Mam nadzieję, że Ci się spodoba 😉 Pozdrawiam.

Odpowiedz

Napisz komentarz