Drukomat.pl
Nowości w DRUKOMAT.PL

Targi RemaDays, czyli nasza kreatywna przestrzeń dla grafika.

napisany przez Magda 22 lutego 2018 2 komentarze
W tym roku na targi RemaDays, których jesteśmy partnerem strategicznym, stworzyliśmy kreatywną przestrzeń dla grafika. Większość elementów stoiska zaprojektowaliśmy wykorzystując zupełnie nowy materiał, który otwiera drzwi do kreatywnych realizacji.

Wszystkie elementy scenografii stoiska zostały wymyślone, zaprojektowane, wydrukowane, wycięte, a w końcu złożone w całość przez nasz team. Do produkcji wykorzystaliśmy naszą nowość produktową – DISPA® to płyta wyprodukowana w 100% z papieru, jest super lekka i ekologiczna. Niepowtarzalny jest jej tłoczony, papierowy rdzeń, który pozwala uzyskać optymalną sztywność, czyniąc ją idealnym materiałem do akcji promocyjno-reklamowych. DISPA zapewnia wszystko, czego można wymagać od płyty do produkcji oznakowań oraz display’i. Drukujemy ją w technologii UV z obu stron i, jeśli chcesz, przytniemy do dowolnego kształtu.

Naszą targową przestrzeń dla grafika wypełniły oryginalne elementy z płyty DISPA®: 3-metrowe nożyce, wielki kubek na przybory, linijka, kaktusy, parawany. Na żywo każdy przedmiot robił niesamowite wrażenie. Pozostałe elementy stoiska wydrukowaliśmy na kartonie CKB. Do części z nich wykorzystaliśmy również płytę DISPA®, która w tym przypadku stanowiła wewnętrzną stabilną konstrukcję (stolik gumki, stoliki kredki). Wszystkie materiały po wydrukowaniu zostały wycięte na maszynie Kongsberg, która nie potrzebuje fizycznego wykrojnika, dlatego może produkować pojedyncze elementy „na już”. 

Chcieliśmy Wam pokazać, w jaki sposób kreatywnie korzystać z naszych technologii i produktów, abyście mogli zaskakiwać swoich klientów oryginalnymi propozycjami. Moodboard, który stanowił główną część stoiska opowiadał o tym, jak powstawała nasza przestrzeń dla grafika. Był to zbiór różnorodnych koncepcji, materiałów i technologii wykorzystanych w procesie koncepcyjno-realizacyjnym. Wszystkie elementy mogliście obejrzeć z bliska i dotknąć, aby w końcu usiąść na kanapie, złapać oddech w targowej gonitwie i pomyśleć o tym, jak wykorzystacie nasze możliwości przy swoim kolejnym zleceniu.

W ubiegłym roku z entuzjazmem przyjęliście naszych gości specjalnych, dlatego podczas tegorocznych targów RemaDays nie mogło zabraknąć osób, które cenimy za wiedzę, doświadczenie i talent. Nasze zaproszenie na prelekcje przyjęli: Patryk Hardziej, Barbara Stawarz-García i Paweł Tkaczyk.

Pierwszy z nich Patryk Hardziej to działający międzynarodowo, multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher, wykładowca gdańskiej ASP, założyciel kursów Sztuka Projektowania. Tematem prelekcji było: „Grafika to nie tylko projektowanie – inicjatywy graficzne”. Jesteśmy pewni, że Patryk zainspirował i zachwycił swoją wiedzą i wykładem niejednego grafika.

Drugi dzień na RemaDays to wykład Barbary Stawarz-García, którą Magazyn Brief w 2016r. umieścił w swoim rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie, świetna mówczyni i globtrotterka, specjalistka od content marketingu. Tematem wykładu było: „ROR, czyli return-on-relationships na piedestale. Klienci agencji i wskaźniki pomiaru pod lupą”. Rozmawialiśmy zarówno o komunikacji w social media, celach i pomiarach działań marketingowych, wykorzystywaniu odpowiednich narzędzi do komunikacji, odpowiedzialności społecznej i wielu innych aspektach z zakresu marketingu. Czy wiecie z jakich źródeł informacji o produktach i usługach ludzie korzystają najczęściej? Opierają się na opinii rodziny i znajomych. Szepnijcie więc słówko o nas przyjacielowi, który szuka kreatywnej drukarni – na pewno to doceni.

Cykl naszych trzydniowych prelekcji zamknął nie kto inny jak Paweł Tkaczyk – marketingowy trendsetter, albo lepiej trend-finder z tematem: „W 2018 roku każda firma jest… wydawcą. Co to oznacza dla Twojego marketingu?” Jeśli wolisz przyciągać uwagę swojego klienta za pomocą interesującej i angażującej treści, musisz zmienić sposób myślenia. Jak się za to zabrać? Czy są narzędzia, które mogą pomóc? Odpowiedzi poznali wszyscy, którzy wzięli udział w wykładzie.

Zobaczcie naszą przestrzeń dla grafika na RemaDays.

Zajrzyj również do poprzednich RemaDays’owych edycji tutaj i tutaj.

Może także zainteresować Cię

2 komentarze

Agencja TEKSTURA 20 lipca 2018 at 18:48

Czy Pan Paweł będzie na kolejnych RemaDays na Waszym stoisku? Bo mamy dwie jego książki do podpisania autografu 🙂

Odpowiedz
Magda 21 lipca 2018 at 11:56

Witaj Tekstura 🙂 Nie możemy potwierdzić jeszcze udziału Pawła, jest za wcześnie 🙂 Informacje o prelegentach będą potwierdzone w styczniu 2019 roku, na pewno będziemy o tym informować na naszym FB. Pozdrawiam, Magda

Odpowiedz

Napisz komentarz