Drukomat.pl
Tutoriale i poradniki

Praktyczny przewodnik po targach RemaDays, część I – logistyka

napisany przez Dorota Przybylska 11 stycznia 2019 8 komentarzy
Tarfi RemaDays - jak się przygotować?
Największe w Polsce targi branży reklamowo-poligraficznej RemaDays w zeszłym roku odwiedziło blisko 21 tys. osób. Jak nie wpaść w pułapkę korków i kolejek, by najbardziej optymalnie skorzystać z uczestnictwa w wydarzeniu? Co warto mieć przy sobie i co wypada zobaczyć?

Oto 6 ważnych wskazówek, które pomogą Ci oszczędzić czas i pieniądze. Korzystaj z naszego doświadczenia, szczególnie jeśli odwiedzasz targi po raz pierwszy. Z artykułu dowiesz się również, jakie nowości przygotowaliśmy na naszym stoisku oraz jakie niespodzianki mogą Cię tam spotkać.

Przygotowując nasz poradnik po RemaDays, postanowiliśmy potraktować sprawę dwutorowo, dlatego podzieliliśmy go na dwie części. W pierwszej przekazujemy praktyczne wskazówki dotyczące pobytu na RemaDays (logistyki), w drugiej – dobre praktyki, które w jak największym stopniu pomogą Ci skorzystać z wydarzenia.

Wyjazd na RemaDays wymaga logistycznego rozplanowania: dojazd, parkingi, ceny, hotele, wydarzenia towarzyszące. Oto o czym powinieneś wiedzieć w trakcie przygotowań:

  1. Jak zmniejszyć koszty uczestnictwa w targach

Wyjazdy targowe zwykle generują niekontrolowane koszty. Jeśli lubisz o nie dbać zacznij już teraz i zarejestruj swój udział na stronie organizatora wpisując nasz kod RDW23354 . Gratuluję 🙂 Właśnie zaoszczędziłeś swoje pierwsze 30 zł (zwielokrotnione przez liczbę współtowarzyszy) oraz czas oczekiwania w długiej kolejce po identyfikator.

Kolejne 20 zł możesz zachować w portfelu przyjeżdżając na miejsce jednym z bezpłatnych autobusów, które co 15 min będą kursować z Dworca Centralnego w Warszawie oraz Lotniska im. Fryderyka Chopina (dokładny rozkład jazdy na końcu artykułu) – oszczędzisz w ten sposób na opłacie parkingowej. Jeśli jednak zdecydowanie wolisz poruszać się autem, całodobowy postój na terenie PTAK EXPO to koszt 20 zł (można płacić kartą).

  1. Jak uniknąć tłumu

Z ankiety przeprowadzonej po zeszłorocznych targach przez organizatorów dowiedzieliśmy się, że najwięcej ludzi odwiedziło wydarzenie drugiego dnia – jeśli zatem chcesz sprawnie dojechać i odwiedzić zaplanowane stoiska, może warto przemyśleć wyjazd 13 lub 15 lutego?

  1. Godziny szczytu na RemaDays

Rano organizm jest najbardziej wypoczęty, a zarazem aktywny umysłowo. Wykorzystaj to i bądź na miejscu już w momencie otwarcia targów, czyli o godz. 9.30. Dzięki temu unikniesz korków przy samym dojeździe do hal EXPO. Zator zaczyna się tam ok. godz. 11.00.

  1. Co warto mieć ze sobą?

Przed wyjazdem wydrukuj lub pobierz na telefon mapę przestrzeni targowych. Przyda się, by ustalić własną „ścieżkę” po wystawcach (o tym więcej w cz. II naszego przewodnika), ale również okaże się niezbędna, jeśli będziesz potrzebował szybko ocenić, która toaleta znajduje się najbliżej ciebie. Ważnych lokalizacji na mapie jest oczywiście o wiele więcej, wszystkie warto mieć pod ręką.

Warto również założyć wygodne buty. Chodzenia będzie naprawdę sporo, dlatego nie narażaj się na żadne bóle czy odciski odwracające uwagę od istotnych rzeczy.

Elektronika: powerbanki, ładowarki, dodatkowe baterie do aparatu, wolne miejsce w pamięci telefonu – to już codzienny standard, o którym nie można zapomnieć wybierając się w podróż na targi. Będzie mnóstwo okazji do fotografowania. Jeśli chcesz, możesz przygotować sobie odpowiednie aplikacje na smartfon do skanowania wizytówek (np. ) lub kodów QR (np. )

Termos z kawą lub herbatą – jako ciąg dalszy panowania nad budżetem. Jeśli jednak nie bierzesz tego pod uwagę, odwiedź nasze stoisko, poczęstujemy Cię nie tylko kawą, ale i ciekawą rozmową na temat poligrafii.

  1. Wydarzenia towarzyszące – RemaCongress i prelekcja Drukomatu

Każda okazja jest dobra, by pozyskać trochę świeżej wiedzy branżowej. Dlatego warto skierować swoje kroki również na prelekcje. W ramach RemaCongress można skorzystać z wykładów płatnych, jak i wielu ciekawych wystąpień otwartych dla szerokiej publiczności.

W tym roku płatne prelekcje RemaCongress poprowadzi Szymon Hołownia- znany dziennikarz, pisarz i właściciel dwóch Fundacji. Komplet 3 wykładów to koszt:  100 zł netto, zaś udział w pojedynczym wynosi  50 zł netto. Aby wziąć udział należy wcześniej wypełnić ten formularz.

Tematy wykładów Szymona Hołowni:

13.02 , godz. 14:30 – Jak ze zbioru osób zrobić zespół?
14.02, godz. 14:30 – Ile może w życiu i pracy zmienić zegarek? Zmiana nawyków zarządzania czasem.
15.02, godz. 12:00 – Czy ludzi można ratować nie wychodząc z pracy? Globalne oblicze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Prelekcja specjalna:

Ponieważ bardzo cenimy sobie wiedzę ekspertów, przygotowaliśmy dla naszych Klientów prelekcję specjalną. Z wielką przyjemnością – i już po raz trzeci – zaprosiliśmy na targi RemaDays Pawła Tkaczyka, który wystąpi z otwartym wykładem pt. „Psychologia cen – jak wyceniać produkty i usługi, by sprzedawać więcej?”. Gwarantujemy kawał najnowszej wiedzy, przeplatanej dobrym żartem i ciekawostkami z zakresu marketingu i psychologicznych tricków związanych z wycenianiem produktu. Obecność obowiązkowa.

  1. Dla Twojej wygody

Ostatnie, lecz nie mniej ważne to usługi, z których możesz skorzystać na targach. Jeśli celem Twojej wizyty na RemaDays jest przegląd ofert różnych wystawców, przygotuj sobie coś, w czym będziesz przenosić katalogi, foldery i gadżety. Jeśli zrobi się naprawdę ciężko- nie męcz się – skorzystaj z bezpłatnej przechowalni bagażu, a nawet nadaj swoją paczkę materiałów kurierem bezpośrednio na biurko do swojej firmy.

Koniecznie też zajrzyj na nasze stoisko (hala F, miejsce c6) – będziemy tam na Ciebie czekać z plikiem pięknych wydruków, przygotowanych specjalnie na tę okazję. W naszych powitalnych pakietach znajdziesz nowy i zawsze przydatny wzornik papierów oraz materiały prezentujące nowości, które w niedługim czasie pojawią się w naszym serwisie Drukomat.pl. Rzecz warta sprawdzenia! Będzie też lekki konkurs z nagrodami, które przydadzą Ci się przez cały kolejny rok współpracy z nami.

Przydatne linki:

RemaDays Warsaw 13-15 lutego 2019r. Godziny otwarcia dla zwiedzających:  13-14 lutego 2019 od 9.30 do 18.00, 15 lutego 2019 od 9.30 do 16.00.

A co według Ciebie powinno się tu jeszcze znaleźć? Powiedz nam o tym, sekcja komentarze będzie do tego najlepsza 🙂

Może także zainteresować Cię

8 komentarzy

Krystian Andraka 14 stycznia 2019 at 14:26

fajnie przygotowany artykuł, sam konkret 🙂

Odpowiedz
Dorota Przybylska 14 stycznia 2019 at 15:10

Cieszę się, niebawem część druga – czyli jak wycisnąć z targów więcej korzyści dla siebie i firmy 😉

Odpowiedz
Anetka 15 stycznia 2019 at 12:14

Bardzo fajny przewodnik 🙂 Ja już kolejny raz z rzędu będę na targach. Zawsze wracamy, bo warto i klientów zawsze kilku spłynie.

Odpowiedz
Dorota Przybylska 15 stycznia 2019 at 13:48

Miło mi słyszeć:) Do zobaczenia na targach!

Odpowiedz
Karolina 16 stycznia 2019 at 19:52

Ja nie znałam aplikacji do wizytówek.. serdeczne dzięki… A no i pojawię się u Was i wymienimy się wizytówki 🙂 mam nadzieję że mój produkt też Was zainteresuje 🙂

Odpowiedz
Dorota Przybylska 18 stycznia 2019 at 09:11

Zapraszamy 🙂 Hala F, stoisko c6 😉

Odpowiedz
Buddbar 20 stycznia 2019 at 10:25

Witam serdecznie, jako osoba z Warszawy pragnę nadmienić, że dworzec główny jest nieczynny od paru lat. Może to wprowadzić w błąd, chyba że rzeczywiście stamtąd jest autobus bezpłatny. Może jednak na myśli miała Pani dworzec centralny?

Odpowiedz
Dorota Przybylska 21 stycznia 2019 at 09:38

Ma Pan rację, autobusy odjeżdżają z dworca centralnego. Dziękuję za informację, poprawiłam w tekście 🙂

Odpowiedz

Napisz komentarz